Do you ever feel like a plastic bag drifting through the wind?

Hej.

Jag är så himla trött, sover inte om nätterna nu.. Ligger uppe och oroar mig, när jag väl sover så drömmer jag mardrömmar..

Jag tänkte skriva vad som har hänt för att ni inte ska oroa skiten ur er..

Min pojkvän hemma i Sveige ligger på sjukhus sen ett par dagar sen och han har fått en propp i sitt vänsta ben.. Han ska genomgå en behandling för det imorgon..

Måste säga tack till alla som stöttar, det är förmodligen det jobbigaste jag har varit igenom någonsin..

Jag vet att han är i bra och trygga händer, det är inte det som är så himla jobbigt.. Det som gör mig helt tom och blank är att sitta flera hundra tusen mil ifrån honom och jag kan inte ens smsa honom, för jag har inte min svenska telefon med mig här i Florida.. Utan jag får all info genom mail och meddelande på facebook.

Dock har jag VÄRLDENS finaste värdfamilj som gör ALLT för mig. I love them!!

Direkt när dem fick reda på vad som hade hänt körde de ut och köpte ett internationellt telefonkort så jag skulle kunna ringa honom, jag har fått kolla min mail och fb hela tiden.. Sen kom dem hem med en jättefin kofta till mig för att få mig på bättre humör. De tog ut mig för att äta glass, jag får gråta ut hos dem.  När jag sa tack, fick jag svaret: Ofcourse, anything we can do to make you feel better. That's what you do for family.

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dem.

I alla fall, till lite roligare nyheter..

Idag var jag, Andrea, barnen och deras mormor i San Agustin. Det är USA's äldsta stad och det var jättefint och VARMT.

Vi strosade runt i lite butiker och träffade en gammal kompis till Andrea över god lunch.


Jag i San Agustin. (inte säker på stavningen)


Bara Robert som saknas.


Mysigt, påminde mig lite om Ystad och Simrishamn förutom solskenet och palmerna.

Nu ska jag kolla på Parenthood med min familj här.

(det regnar och åskar här nu)

Kraam Från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

du kan inte ana vad glad jag e att du har just Kimmels som din värdfamilj ,det var jag innan detta hände men just nu känns det extra tryggt efter att ha träffat dem och vet att de verkligen bryr sig om dig som sin egen dotter , en axel att gråta mot när du behöver det när du nu inte har oss hos dig.

Du kommer att växa och bli såå stark efter allt du ställs inför..

Tänker på dig

Mysig stad som påminner lite om Ystad och Simrishamn säger du ,vi hade inte haft ngt emot palmerna..men kanske lite varmare klimat då!

Var har ni gömt Robert??Ni låter väl inte honom jobba ??

KRAMAR

2010-10-29 @ 09:31:36
Postat av: Pappa

Var och hälsade på hos Tusse i går torsdag. Jag kan berätta att han hade ett jättebra humör.Så du skall inte oroade dig han är i goda händer på sjukhuset i Malmö, nu när han slipper slaktarna från Ystads sjukhus.Ta nu vara på dig själv och försök att njuta av din vistelse i Florida så gott det går.

Många regniga kramar från ett svinkallt Sverige.

2010-10-29 @ 19:31:33
Postat av: Micke Björk

Förstår att många tankar kör runt i skallen på dig, det är fullt normalt. Känns som du är i trygga händer där borta och det är Torbjörn här hemma.

Det löser sig skall du se. M x 4

2010-10-29 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0