Back in Ohio..

Hej!

Jag är tillbaks hemma i Ohio igen, en lång dag.

När vi landar i Cleveland ser jag en MASSA polis och brandbilar..

Piloten säger "we are carrying a very important and special person with us on this airplan today, but he's not sitting with us.. It's a young soilders reamins."

Alltså en död ung amerikansk soldat som dött i strid för sitt land..

Ut kommer hans familj och mamman kan knappt stå upp.. Det var så jävla hemskt att se, fin hyllning till honom.. Soldater, brandkår och polis på plats.

Stackars mamman..

Florida har varit toppen, dock kunde mitt humör varit bättre som ni säkert förstår. Nu ser jag fram emot cupcakeclass imorgon.


Denna tjej på bilden älskar dig Torbjörn.

Kraam Från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej snuttan



GRATTIS till den lyckade cupcake-klassen,konditor ditt nya yrkesval kanske!!

2010-11-01 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0