Världens bästa Greta!

Hej!

Jag njuter av tiden med värdfamiljen, speciellt mina fina värdbarn.

Ikväll efter min favorit mat (Tortillasoup) som min värdmamma så snällt lagade till mig, så körde jag hem till Greta. Hon jobbade så vi har tagit hand om hennes värdbarn, en bebis på cirka 7 månader. (:

Jag gav henne en film som jag köpt till henne "According to GRETA", Såg den i affären och kunde inte låta bli, hon är ju ändå världens bästa Greta <3

Vi kommer träffas en gång till innan jag åker hem, usch vill inte ens tänka på att säga hejdå till henne, men vi har redan planer på att ses till sommaren ( :


Första gången jag träffade Greta, vi ser så små ut. HAHA!


Strongsville ladies.


Miss crazy caramel and Miss sweet coco. ( :


Måna galna kvällar med bästa Greta. <3


Let's strike a pose.


LAAAAV.


I'll miss you, babe!


Många roliga besök på Cedar Point.


Little Italy.


Att man kunde komma så nära på så kort tid, laav yaa!

Nu ska jag faktiskt lägga mig för att vakna upp helt utvilad, eller det är planen.. Sen om jag kan somna är en annan femma, massa tankar som flyger runt i huvudet..

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0