Sista inlägget som au-pair i USA..

Hej!


Har precis kommit hem, har varit ute med Greta och Patty.. Faan, jag hatar att säga hejdå..

Fast det var inte hejdå, utan vi ses snart igen ( :

Jag hade middag med familjen innan ikväll och sa hejdå till Robert för jag kommer inte se honom imorgon.. :(

Allting känns så overkligt, ska jag flytta här ifrån? Ska jag hem till Sverige igen?

Gör jag rätt? Tänk om jag ångrar mig? Nej, jag gör rätt.. Jag följer ju mitt hjärta? Neej, men tänk om jag ångrar mig..

Haha, så tänker jag hela tiden.. Största tiden tänker jag att jag gjort rätt och innerst inne vet jag att det är rätt.. Det är bara så jobbigt att säga hejdå och allt kom så plötsligt.. Jag skulle ju ha tills April på mig att vänja mig vid tanken att åka hem.. Livet vänder snabbt..

Men men, jag åker ifrån Cleveland 2.50 pm imorgon och det känns fortfarande overkligt att jag inte ska komma tillbaks..

Jag ser fram emot att komma hem och få starta resten av livet som faktiskt börjar när jag kommer hem..

Torbjörn, jag tänker på dig och ber för att allt går bra på sjukhuset, så ses vi på fredag <3


I freaking did it and I had the time of my life.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Monika Björk

Vi har följt din blogg, både ups & downs, under din vistelse over there. Du har fått se och uppleva mycket under de gångna månaderna, vilket du kommer att bära med dig resten av ditt liv. Vi önskar dig Välkommen Hem! och Lycka till med "Ditt nya liv"!!

Kram Monika & Micke, Markus & Matilda

2010-11-11 @ 09:42:58
Postat av: Louise

Tycker verkligen det är sjukt starkt av dig att ta det beslutet när du trivs så bra!! Lycka till med allt och hoppas att allt blir bra med din pojkvän!! Kramar

2010-11-11 @ 13:26:56
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj, jag läste din blogg hela tiden innan, men sen jag själv åkte hem har jag nästan helt slutat att läsa aupair.bloggar. Men så kollade jag in idag och såg detta, så nu har jag läst igenom gamla inlägg för att se vad som hände.



Hoppas verkligen att din kille blir bra snart igen! Jag tror inte du kommer att ångra dej, du åker hem av väldigt bra anledningar tycker jag. Välkommen hem till sverige, ett underbart land enligt mej!

2010-11-11 @ 14:45:36
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du gjorde det som många aldrig hade vågat tänka på ens..Bra gjort Emelie vi e så stolta över dig att du klarade allt detta med så mycket skit i bagaget.Se dig med barnen och köra bil där som om du aldrig hade gjort annat och för att inte prata om språket som du bemästrar så himla bra,ja jag kan knappt fatta det.Lycka till hemma i Sverige!!!!

2010-11-13 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0