I freaking did it!

Jag fick nyss ett lyckorus..

Asså, jag gjorde det verkligen.. Jag satte mig på ett plan mot USA helt ensam och endast 20 år gammal, där skulle jag bo och jobba hos en familj som jag aldrig träffat.

Jag är så jävla stolt och nöjd över mig själv att jag faktiskt gjorde det, jag upplevde det jag så länge drömt om. Jag åkte ifrån landet lagom och allt vad jag kände till och nu 7 fantastika månder senare vet jag vem jag är och jag har upplevt och lärt mig mer än jag någonsin kunnat anat.

Jag kommer hem med erfarenheter, vänner för livet och en familj i USA. Jag kan skatta mig själv lycklig och jag är så nöjd över att jag vågade åka!

Tack till Kimmels som gjort detta till 7 verkligen oförglömliga månader och tack till mig själv som gjorde detta möjligt!


I spread my wings and fly.

Jag har förresten haft en bra helg och jag njuter av denna lilla tid jag har kvar med min familj här. <3

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Monica

Det har varit riktigt kul att följa din resa och att den varade 7 månader istället för 12 tror jag har mindre betydelse eftersom det har varit sådan väldig kvalité på din tid i det stora landet bortom havet. Tycker att du gör helt rätt som följer dina instinkter och nu när du börjar ett nytt kapitel i ditt liv ska du se att du kommer att ha massor av nytta av dina erfarenheter. Vet att du har tagit ett riktigt beslut utifrån vem du är och vet även att ditt fortsatta liv kommer att bli alldeles utmärkt! Angående din USA-familj så finns de faktiskt kvar, detta blir säkert inte det sista du ser av dem! Önskar dig varmt välkommen hem till Ystad och lycka till i framtiden för den har massor av härliga upplevelser och fantastiska överraskningar i beredskap!

STOR KRAM!

2010-11-08 @ 12:04:29
Postat av: Lotta

Emelie - helt rätt beslut av dig, vi längtar alla efter dig

Men mest av allt och det viktigaste är att du själv fattat detta beslut, du har haft fantastiska månader i USA nu fortsätter livet här hemma. Alla minnen, goda som sorgliga bär du inom dig i ditt hjärta. Kärleken är störst av allt, och du är stark som följer ditt hjärta. Du ska inte se det som du varit "bara" 7 månader i USA, du har gjort 7 fantastiskt härliga månader i detta stora land., DET är en prestation!! Njut av dina dagar du har kvar STOR STOR kramis Lotta m familj

2010-11-08 @ 19:25:54
URL: http://pfllw.devote.se/
Postat av: mamma

Fortsätt njuta och du kan verkligen vara stolt över dig själv,det du gjort är STORT och FANTASTISKT ska bli såå skönt att få krama dig på fredag och att jag nu kan ge dig kramar varje dag om jag vill(nästan)

kramar

2010-11-09 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0