Weekend is over..

Hej!!

VARNING FÖR MASSOR AV STAVFEL, FÖR JAG ÄR TRÖTT OCH ORKAR INTE FÖRHANDSGRANSKA.

Jag har haft en toppen helg. Jag har umgåtts mycket med min värdfamilj och det tycker jag är kul.

Idag var det mors dag här, jag trodde att det var mors dag i Sverige också. Fast jag hade fel.

Jag var bjuden på brunch idag, min värdpappa och en vän till honom gjorde brunch till sina fruar. De var på massage och när de kom tillbaks åt vi brunch och den var supergod.


Brunch.

Jag gav en present till min värdmamma, hon fick örhängen och ett armband. Hon blev glad och det var roligt. Det stod, hon är världens bästa värdmamma. ( :

Jag körde till Wooster för att umgås med Gabby vid 14.00 och är precis hemkommen. Jag fick träffa hennes värdmamma och ett av hennes värdbarn. Det var kul att få se Wooster, vi åt på Applebees, shoppade, drack frappochino och såg på bio.

Vi hade världens jobbigaste servitris, hon kom med notan mitt i maten. Frågade om vi ville ha maten i lådor innan vi sagt att vi var färdiga. Strongsvilles Applebees är bättre ( :

Vi såg Bounty Hunter, men den var inte så bra som vi trodde. Dessutom startade den för sent och var längre än vi trodde. Så jag var rädd att jag skulle komma hem försent, hade sagt att jag skulle vara framme vid 22.00. GPS:n visade sen att jag skulle vara hemma 22.10 så det var ju okej.  När jag har 10 minyter kvar att köra så är vägen jag ska ta avstängd på grund av vägarbete, så jag fick köra ett annat håll så jag var hemma 22.19 istället. Jag kom hem iaf. :D

HAHA, jag och Gabby var helt ensamma i biosalongen och det fanns ingen bild på bioduken bara ljud. Så Gabby gick och sa ifrån om bilden och en stund senare fanns det bild. Det kom lite folk senare som också skulle se filmen. HAHA, vi handla en stor popcorn att dela på och varsin stor läsk. MY GOSH när de säger stor så ljuger dem inte. :/

Imorgon ska jag jobba 09.00-18.00, ska bli kul. Jag är redan så fäst vid min värdfamilj och speciellt dessa underbara barn.

Torbjörn, vill du ha en skypedate imorgon? Hör av dig på min svenska mobil.

När jag körde till Wooster och hörde låten "I made it" med LilJohn tror jag det är, kunde jag inte sluta le. Fy vad bra jag mår här, jag made it till USA trots alla hinder.

Det känns extra kul eftersom jag vet X antal männsikor där hemma som inte trodde att jag skulle åka. Många trodde också att jag skulle klara max en månad, det har gått lite mer än en månad nu och det sista jag vill är att komma hem.

Torbjörn, jag älskar dig. Hälsa Alfons att jag saknar han.

WOW, jag som knappt visste vad jag skulle skriva om idag hittade visst massor av inspiration. Hehe. Jag tycker ni kan kommentera lite bättre, vissa av er är superbra på det. <3  Jag behöver era kommentarer.


Skype date med Johanna igår.<3


Min present till min värdmamma.


Gabby på bion med läsk och popcorn. (:  (som vi sa att vi aldrig skulle handla för det är dyrt. men vi kunde inte bärga oss.)


Ensamma i biosalongen.


Dagens shopping.


De är ur Lauren Conrads kollektion och det är kul (:  (Gabby köpte världens snyggaste skinnjacka, det fanns bara en. Jag vill också ha den.)

Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: Tinde

haha vilket härligt headset ;) och läsken var inte liten minsann!!

2010-05-10 @ 19:56:53
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej,va gulligt av din värdfamilj att du är med dem när de firar morsdag,förstår att du känner dig som en i familjen känns superbra för din mamma som sitter här i Sverige så långt ifrån dig.Brunchen ser härlig ut,duktiga män.Present till din värdmamma ja du är bara så omtänksam som man kan vara,blev alldeles varm i hjärtat.

Big size läsk kan man ju lugnt säga.Jag hade en trevlig kväll igår med din prins,vi drack kaffe,åt glass och snackade en massa alltid lika kul när han kommer.Nu sitter jag och äter frukost och sen väntar en tur till Malmö med Anette på jobbet.Vi ska inhandla nya växter mm till balkongen på jobbet,ska bli riktigt roligt.

Ännu fler snygga kläder du handlat,det blir en hel del mer du får med dig hem än du hade med dig dit,bara att passa på..Vilken servitris!

Ha det gott många kramar från din mamma

2010-05-11 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0