Utbytt.


The last song byttes ut mot



Ensamheten byttes ut mot Maja (Österrike) och Patty (Tyskland) och det var supertrevligt, men fy vad läskig filmen var. Helt sjukt..

(Jag vet, knappt någon skillnad mellan filmerna ??)

Imorgon ska jag absolut se "The last song", måste se den innan den slutar visas på bio.

Klockan är nu 2.20 på natten här, så jag uppdaterar imorgon. Ville bara slänga in ett litet inlägg innan läggdags ändå.

Jag är förresten så förkyld nu att andas genom näsa är historia. HAHA

Kraam från Emeliee ( som skrev mer än hon hade tänkt.)

Kommentarer
Postat av: sigrid

GGAAAD längtar till 100000 och längtar bara ännumer när jag läser din bloggis :D



Du verkar ju ha hamnat i en toppen familj och det kommer nog bara bli bättre! Hoppas förresten att vi kan träffas när jag kommer, hur långt ifrån chicago bodde du typ?



Fortsätt uppdatera som du gör, det verkar heelt fantastiskt :D

2010-05-02 @ 09:12:43
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Syrran! Det låter som att du har det bra och jag hoppas att du känner dig bättre, läste att du var lite krasslig =/

Alex hälsar att du kan kasta mobilen och han vill inte ha något för den, (men tar gärna emot en juste baseballkeps, haha) såg att du hade fått en ny av din värdfamilj, nice =)

När ska vi skypa då? Jag åker ut på överlevnadsövning på tisdag och kommer inte tillbaka förrens på fredag så tidigast i helgen är jag ledig. Sen åker jag till Sthlm i tre veckor, är dock hemma på helgerna men mitt i veckorna funkar dåligt då det är urusen täckning på Berga =(

Hoppas att du har det bra och att du trivs bra, det verkar så =)



Många kramar / Jojjo, Alex, Sphinx & Sway

2010-05-02 @ 18:06:56
Postat av: Anne-Marie

Hej snäckan,tack för pratstunden i lördags härligt att höra din röst!!Det var jätteroligt att prata med Andrea verkar vara en super bra värdmamma och härligt glad människa,ska bli såå kul att träffas.Javisst glömde ju att jag pratade med gulliga Chiara, också härligt glad och glittrande ögon..Nu ska pappa köra till Linköping igen,en helg går så fort nu ses vi inte förrän tills nästa helg igen och då jobbar jag..Massor som ska hinnas med de 2 dagar han är hemma well well thats life

Massor av krya på dig kramar

2010-05-02 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0