UPPDATERING AV HELGEN!

Fredag: Jobbade mellan 9.00-18.00, sen mötte jag upp Gabby. Vi åt på Applebee's sen såg vi Sex and the city 2. Filmen var bra (:

Lördag: Dags för barbeque hemma hos min värdfamilj. Barnen hade ett hoppetorn och vi vuxna hade olika lekar i trädgården. Vi åt god mat och jag bjöd på min rullårta. Efter efterrätterna körde jag och Gabby till vår pool (området där jag bor har en pool). Vi somnade i typ 10-15 minuter vid poolen och efter bad och sol kände vi oss som nya männsikor (: Gabby och jag körde hem och gjorde oss i ordning. För vi skulle köra till Patty som hade 21-års fest. Vi handlade roliga glasögon och hattar som i hade på oss i bilen när vi körde till Patty. Det var längesen jag skrattade så mycket. HAHA.

Söndag: Jag blev medbjuden av min snälla värdfamilj att följa med på en utflykt. ( Jag blev medbjden för cirka en månad sen). Vi skulle åka tåg genom en nationalpark, det var Thomas the train. Ett populärt barnprogram, så loket på tåget var Thomas. Det fanns massa aktiviteter att göra innan vi åkte tåget och barnen tyckte det var superkul. Parken var otroligt fin och vädret var toppen. Vi körde till poolen efter tåget. Det var härligt och roligt. Börjar bli lite brun nu (: I LIKE IT!

Måndag: Idag är det Memorial day och det betyder att Robert varit ledig från jobbet och jag har också varit ledig. Jag har fortfarane problem med min hals/bröstkorg och köpte medicin igår. Jag var jättetrött idag dock jag gick ner för att ta en liten tupplur, vaknade efter cirka 3 timmar. HAHA. Sjukt, men antar att jag behövde det. Har nyss kommit hem från en tripp till Target, TJ MAX och en sportaffär, jag var där med min värdfamilj. Dem är så snälla som bjuder med mig överallt. Nu sitter jag och bloggar. Klockan är snart 17.00 och det känns som jag sovit bort hela dagen, men jag är såå trött. UPDATE: Klockan är nu 19.00 här, gjorde massa annat innan jag blev färdig.

Jag har haft en toppen helg, tack alla som var med (:

Här kommer ett bildregn, har satt ihop vissa bilder till collage för annars hade detta inlägg tagit hela dagen, för det tar så lång tid att ladda upp bilderna här ibland (:

Barbeque.


Patty's fest. (:  Självklart drack vi inte alkohol då det är 21-års gräns här till er som undrar.


Day out with Thomas the train.


Denna härliga bild får avsluta. ( :

Nu ska jag prata lite med mina vänner och sen sätta igång en film.

Hoppas ni har det bra i Sverige, glöm inte jag finns fortfarande. Bor bara låångt ifrån er.

Synd att jag missade dig, Johanna <3

Kraam från Emeliee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0