u r the best.

Min värdmamma skickade nyss till mig "u r the best :)", hur glad blir man inte ? :D

Idag lägger jag bara upp dagens låt, för jag har haft en slö dag. (:

Tack för skypedaten Torbjörn.

Kollade på Care Bears med Chiara innan hon skulle läga sig. Care Bears=Krambjörnarna.

Saknar alltså min syster nu, haha bara för vi brukade kolla på de goa björnarna när vi var små.


För den är grym ( :

UPDATE: Gabby skickade nyss sms om en ny tornadovarning och hennes hostmum säger att den kommer komma denna gång, tydligen ska den vara i Strongsville närsom helst. DET BLÅSER SOM BARA DEN OCH REGNAR.. TORNADOVARNING IGEN OCH DET KÄNNS SOM HUSET SKA BLÅSA BORT. OMG JAG DÖR !!!!!! JAG ÄR HEMMA SJÄLV MED BARNEN TILLS CIRKA 12 INATT.... :/

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hoppas det gick bra ändå! Jätteglaaad för din skull att allt går så bra! Hoppas det fortsätter så!

2010-05-12 @ 10:13:23
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Pappa

hej min prinsessa läser din blogg varje dag så tro inte att jag inte har koll på vad du gör i landet där over. Tror du att vikten med hur mycket man får ha på planet när du skall åka hem ska bli ändrat till du skall hem med tanke på hur mycket du shoppar ? Fråga gärna din hoast family när det är lämpligt att vi kommer over there med tanke på våra semestrar. Skicka gärna ett sms när du kan skypa med din evigt unge pappa då jag har fixat med skype ( Fredrik hjälpte mig lite ). Önskar dig all lycka i hela världen det är du verkligen värd.Nu börjar mina pekfingrar att ta slut men hör av dig så vi kan ha skypestund. Hälsa gärna till din hoast family . Puss från mig till min prinsessa.

2010-05-12 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0