Summer feeling..

Idag har jag skypat med mamma, pappa och Fredde i över 2 timmar (:

Vi planerade deras resa hit :D

Hade en trevlig dag med min värdfamilj och sen jobbade jag en timme när Andrea och Robert var ute och sprang.

Efter det tog jag en snabb dusch och sen mötte jag upp Gabby och Greta, vi körde till en park där vi spelade minigolf och åt glass. Sen körde vi till en sjö och det fanns sand precis som en strund runt om och gräs.. Det var helt underbart (: Där kommer vi spendera många dagar i sommar. HÄRLIGT.

Vi körde sen tillbaka till Strongsville och åt på ett nytt ställe, satt ute i solen och åt. På deras meny såg vi att de hade vattenpipa, så vi delade en sådan (:

Nu sitter jag i min nya pyjamas och kollar på Good Will Hunting.


G & G vid minigolfen.


Minigolfen.


Vid den vackra sjön (:  (som ni ser så såg jag ut som en luffare idag typ.haha)


Vi doppade fötterna och hade gärnat badat.


Vid en av de större sjöarna i reservatet.


En toppen dag har jag haft och den avslutades med jordgubb/mint vattenpipa (:

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: PAPPA

JAHA nu börjar man att flumma hoppas det var en engångsföreteelse

2010-05-25 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0