SOL, vilket lyckopiller.

Hej!

Idag har det varit strålande solsken hela dagen, har haft en toppen dag på Cleveland Zoo ( :

Jag var själv med barnen ett tag idag, Cody tog en nap. Jag och Chiara lekte dress-up och hon var en söt liten fairy och hon har fått ett trollspö. Hon är så söt :)

JAG TRIVS HELT SJUKT BRA :D

Jag gillar att blogga med mycket bilder och lite text under varje bild, gillar ni det så?


Cody på Zoo:et, han ser lite butter ut. Det var han inte, han är alltid glad (:


Vi såg massor av djur, men den bild är nog min favorit.


Chiara and Andrea at the Zoo.


Idag var det dags för shorts, jag använder allt jag shoppar ( :


Då bestämde Chiara sig för att....


Pimpa mina ben med stickers.


Chiara the fairy.


Me and Chiara.


Proud dad, with beautiful kids. ( :

Har precis pratat med Gabby, det löser sig gumman. <3<3

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: malin

gillar det skarpt (y)

2010-05-05 @ 09:39:42
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Asså dessa barn! Så sötta! Dina ben blev underbara! :) Jätt fint! Tycker faktiskt att du ska ha det så hela tiden! Hon e duktig! Så sött hon va som fairy men hon behöver inte klä ut sig för hon verkar vara en utan att klä ut sig också! :)

Det zooet verkar vara jätte trevligt! Jag gillar att du lägger upp massa med bilder! Bilder säger ju mer än tusen ord!

helt underbart att du trivs så bra med allt! GUD VA SKÖNT! Blir alltid lika glad varje gång jag läser här om allt du får vara med om!:)

Massor av Kramr till dig Kusinvitamin! <3

2010-05-05 @ 10:38:19
Postat av: Lotta

I sverige öser regnet verklgen ner idag, ser härligt ut på dina bilder med sol, nu står vårt orangeri (störreväxthus) klart och ska invigas på söndag med inbjudna 15 tjejer/qvinns vi ska mingla dricka vin och bara njuta, du får se det när du kommer hem, så håll tummarna att solen även skiner i metropolen. Imorgon kväll spelar Lollos band på soffta..du kan om du vill höra läcker musik gå in på youtube och sök talangjakt simrishamn " two cameels in a tiny car" så hittar du ett klipp på bandet

kram Lotta

2010-05-06 @ 23:38:45
Postat av: Tinde

Hahah nej inte butter, han ser ascool ut! Älskar när barn får till såna där underbara ansiktsuttryck!

2010-05-07 @ 21:22:23
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0