Saknaden har infunnit sig..

Min första hemlängtan har kommit..

Denna dag vill jag helst bara glömma tror jag..

Bröt ihop innan idag, orkar inte med mina egna tankar nu längre.

Jag trivs så himla bra här, får panik när jag tänker på att åka hem om 11 månader. . :/ (haha, långt framme i tiden)

Idag fick vi filmerna, tack Torbjörn. (:

Jag fick ett JÄTTEFINT kort från min värdfamilj. Det värmde Kimmels, kunde inte fått det en bättre dag. (:

INGEN SOM LÄSER FÅR TRO ATT JAG FUNDERAR PÅ ATT AVBRYTA MITT ÅR OCH KOMMA HEM, FÖR DET HAR JAG INTE EN TAKNKE PÅ. TRIVS SOM FISKEN I VATTNET HÄR. (:

Blir ingen dagens låt idag.. Eller jo, men lägger inte in video. För jag skypar med Alexandra.

Miley Cyrus - Can't be tamed.
Neyo- so sick

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja gör precis som du själv säger glöm denna dagen och börja om igen.Än en gång har din värdfamilj visat att de verkligen bryr sig om dig och rätt dag också, de måste ha lärt känna dig jättefort..

Tänker på dig <3

//imorgon är en annan dag//

2010-05-18 @ 11:22:16
Postat av: Alexandra

Tack för pratstunden igår! :) Det va mycket trevligt att få se dig och få prata me dig!

Du, det trodde jag aldrig om Miley... Men låten va helt okej! :)

Tack även för den underbara länken me filmen! FY och PI!!!!

Hoppas du får en underbar dag idag! Sj så blir det lite skola. Är även äkligt trött idag! Jag förstår inte varför... Ha ha ha! men va gör man inte för sin älskade kusin? :)

Saknar dig massor av kramar till dig från ett soligt Ystad!

2010-05-18 @ 12:14:02
Postat av: Lotta

Emelie....Tror det är helt normalt att få hemlängtan efter ett tag, kanske när " vardagen" infinner sig i det nya landet, så kommer tankarna på hemlandet



men det här fixar du jag är helt övertygad



kramis

2010-05-19 @ 00:08:16
Postat av: Lotta

Emelie..tror det är helt normalt att få hem,längtan när vardagen anlänt, men det här fixar du jag är helt övertygad



kramis

2010-05-19 @ 00:09:30
Postat av: Lotta

Vet inte vad som är fel men jag får inte iväg mina meddelande....eller har du nu fått TRE hihi

2010-05-19 @ 00:13:20
Postat av: PAPPA

Det är nog mest mig du längtar efter

2010-05-19 @ 01:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0