Nu ska allt vara som vanligt här igen.

Jag ska bli bättre på att uppdatera, så som jag gjorde innan.

Idag jobbade jag mellan 13.00-18.00 och det har varit TOPPEN väder. Vi körde och gjorde lite ärende och sen körde vi till en park, så Chiara fick springa av sig (:

Robert (min värdpappa) ringde Andrea (min värdmamma) och berättade att hans bil inte startar.. Det är ju hans bil jag använder, men han fick batteriet bytt på SAAB:en och nu fungerar den bra igen. TOPPEN :D

Det har varit en skön och kul dag, men kort. Största delen av dagen har spenderats ute, verkligen skönt. Idag bokade dem biljett till mig till Boston resan. TACK FÖR ATT JAG FÅR FÖLJA MED, JAG UPPSKATTAR DET JÄTTEMYCKET.

Har precis kommit hem från Hersheys IceCream, var där med min värdfamilj och åt glass. Det var gott kan be att få tala om, så kom inte här och skryt om Fritidsbarens wienerbröd. Vi har glass här, så jag är inte alls avundsjuk?? ;D

Fredrik, min musiksmak är sjukt bra. Det är bara du som inte vet vad bra musik är. HAHA

Tog inte mycket bilder idag på grund av att jag jobbade så kort dag. Lägger ut lite bilder från veckan som jag inte visat än. Hoppas ni är nöjda med att min blogg ska återgå till det vanliga.

Sigrid, snart är det din tur (:


Jag och ALLTID lika glada Cody.


Jag och Chiara.


Chiara låtsades att hon hade ont i foten och skapade ett eget plåster som skulle hjälpa. (:


Pluggar för fullt.

Nu behöver lite shopping känner jag fast jag bestämt mig för att inte lämna huset mer idag. Behöver handla presenter och schampoo. .

Kraam från Emeliee

UPDATE: Blev schampoo och tillhörande balsam och gele för att inte få frissigt hår. Hittade inte presenter, men vet nu vad jag ska köpa ändå.

Handlade godis och med varje godisbit får man en spådom, min spådom blev "remember, mistakes make life interesting"..

Jag åt bara en godisbit, eftersom de innehåller lite choklad tyvärr..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig snäckan,låter gott med glass och sol har ju faktiskt vi också haft, tom blivit solbränd..

Igår (ons) var vi på Ullstorps blommor och sen en tur till Ingelsta Kalkon där vi köpte lite god paj och smördegsknyten mums..jag hade gjort räkmackor som vi satt ute och åt i det fria med cider och sen en kopp kaffe efter det, en riktigt härlig dag.Vi åt Ingelsta-maten hemma hos mormor senare på kvällen,då vi såg halv-8 hos mig.

Härligt att höra att du nu är lite piggare och på bättre humör.och du har ju verkligen mycket att se fram emot Boston WOW!!

Vi längtar allihopa tills vi kommer iväg till dig,ska bli så spännande..Vi bokade aldrig igår gör det till helgen då pappa är hemma en kort sväng han har tydligen lite planer..ja du vet pappa

Nu ska jag iväg till jobbet och göra färdigt på balkongen,köpte massor av sommarblommor till den igår.Hoppas vi kan skypa snart

massor av kramar mammi

2010-05-20 @ 10:19:43
Postat av: Fredrik

Nej du...din musiksmak är bara..nej..inte okej! :D

Men du..Fritidsbarens Wienerbröd är mycket bättre än något amerikanskt skit :P No offense Robert and Andrew :D

Hmm..ska jag kanske andvända korrekt svenska och skriva är istället för "e" kanske? xD

2010-05-20 @ 14:59:05
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Hejsan :)

Hur trivs du?



Det är såhär att jag möjligtvis KANSKE ska till L.A under min semester i Juli. Men det störiga är att jag inte vet helt säkert. Beror helt på om jag kan för jag ska hälsa på en vän där i såfall. KRAM

2010-05-20 @ 21:32:00
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0