No pictures.

Jag orkar inte installera rpogrammet som man behöver för att föra av bilderna. Jag LOVAR att jag ska göra det imorgon.

Idag träffade jag Gabby och vi såg The last song, fy vad sorlig den var. Jättebra film, se den.

ALEXANDRA: DU KOMMER ÄLSKA DEN ( :

Imorgon kommer Andreas syster hit och det ska bli jättekul att träffa henne.

HAHA, jag fick mitt nya bankkort igår, gissa om det är rätt eller fel ?

Ja, just det. Nu har dem lyckats stava BJOERK fel. HAHAH, jag orkar inte mer nu snart :P

Igår var jag iväg och spelade biljard och vi var på en bar. Man kan gå till en bar här, men vi får inte beställa sprit innan man är 21 år.

Det är så snällt att jag får låna bilen, igår lämnade jag pengar för bensin. De ville inte ta emot pengarna.

Jag hör om många som byter familj, tjejer som var på Au-pair skolan samtidigt som mig, vissa som åkt hem redan.. SÅ himla tråkigt, jag är så glad att jag har världens bästa värdfamilj. ( :

FÖRLÅT FÖR ATT JAG EJ HAR BILDER, VET ATT DET BLIR EN TRÅKIG BLOGG UTAN BILDER.

Pappa, jag har shoppat mer ( :

Alex & Johanna, telefonen fungerar lite nu. Verkar som det är batteriet som var kasst. Vad för sorts basbollkeps?

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Har din dator inte minnsekorts-läsare? För om den har de borde du inte behöva installera ett program :D

Och shiit..du bara snor mina bilder?...fy fan :D

Och du...du måste se Iron Man 1..sen när du har sett den ska du titta på Iron Man 2 och du kommer typ trilla av stolen båda gångerna..shit va de filmerna e bra :D

2010-05-03 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0