Måndag.

Idag har det varit super varmt och vi har varit ute nästan hela dagen.

Andrea var iväg nästan hela dagen, så var själv med barnen.

Tog massor av bilder idag, så låter nog dem tala idag. En bild säger ju mer än tusen ord?


Jag hade massor av energi vid lunch så jag gjorde iordning en god sallad till mig och kokade pastina (pasta) till Chiara.


Chiara tyckte det var roligt att vi hade nästan likadana skor. HAHA, det är ju rätt kul (:


Jag & Cody i trädgården.


Vi badade i den lilla sköldepadda-poolen. (:


Efter middagen tog vi allihopa en promenad..


Promenaden ledde oss till GLASS :D

Nu väntar en kopp te och One Tree Hill.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Det ser härligt ut med alla dina bilder , men man börjar undra hur man kan ha det så bra på ett jobb. Jag tittar varje dag på din blogg och följer med spänning dina äventyr varje dag. Men som du vet så äer jag inte mycket för att skriva såna här inlägg , men du ska veta att jag tänker på dig varje dag ( nästan). Nu har jag inte tid att skriva mer för vissa av oss har ett jobb där man även måste slita lite.PUSS OCH KRAM FRÅN DIN PAPPA

2010-05-25 @ 10:29:36
Postat av: mamma

Hej Emelie,

superhärliga bilder gosiga fötter i fina sandaler, bad i baljan och glass kan det bli mer sommar..

Kram kram mamma

2010-05-26 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0