I passed..

Nu har jag blvit godkänd på teoridelen, jag trodde inte att jag skulle klara det. Fast det gjorde jag ju, precis som i Sverige ( :

Med min och Andreas tur.. så självklart kunde jag inte göra körprovet idag, för de bara testade folk som skulle ta körkort för motorcykel. HAHA, måste dit igen på tisdag och göra det provet. Vi trodde inte ens att jag skulle behöva ta det provet, men självklart.. Provet består av att manövera bilen, då man ska svänga och sedan köra rakt fram MELLAN KONER. Sen ska man ut på en väg väg att svänga vid en stoppskylt. NÄSTAN LIKA LÄTT SOM I SVERIGE??

HAHA, är lite irriterad över att jag måste göra körningen faktiskt.

Har skype-date med min bror, pappa var med innan också men han var tvungen att lämna ett släp ?!? HAHA

Polisen ska komma till huset här, för någon har totlaförstört brevlådan.. :/

Vet inte vad som händer ikväll, ska iaf möta upp Gabby och Greta vid 3.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varför skulle inte du klara det, när jenkarna gör det? haha

Jag hann tyvärr inte lämmna släpet i tid, så det kommer kosta dig 150 kr!

2010-05-23 @ 00:14:47
Postat av: Caroline Lundström

Jag kommer till Boston 9 juli, ska du semestra där? kram

2010-05-23 @ 10:29:25
URL: http://carolineinusa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra gjort Emelie...! DÅ kan du snart ratta en van eller hur ? Julia har fallit av hästen i torsdags, akuten med röntgen hittade ingen skelett skada, men har jätteont, så det blev akuten idag söndag igen, ingen ortoped så det blir VC imorg, det är synd om det lilla livet, jag föreslog att hon skulle

" sadla om" till någon annan aktiviet efter tre arm skador...men icke och det förstår jag såklart

Ta hand om dig Kramis Lotta

2010-05-23 @ 23:28:11
Postat av: Lotta

2010-05-23 @ 23:28:45
Postat av: PAPPA

Du är bättre än du tror.

2010-05-25 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0