Hsotfamily.

Idag har jag varit i USA 1 månad, helt sjukt. Tiden bara försvinner ifrån mig, jag har nu bara 11 månader kvar hos denna underbara familj.

TACK FÖR ATT NI ÄR SÅ SNÄLLA, RARA, ROLIGA, OMTÄNKSAMMA, HÄRLIGA OCH HJÄLPSAMMA.

Jag trivs så himla bra med er, Kimmels ( :

(Hoppas dem trivs lika bra med mig, hehe.)

Synd bara att det händer så mycket tråkigt runt om.. Fast det gör nog att jag uppskattar min underbara värdfamilj ännu mer.


Min värdpappa och mina värdbarn.


Min värdmamma och mina värdbarn.

Välj familj med hjärtat och inte efter kartan ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Tinde

gud vad härligt att du trivs så bra !

2010-05-08 @ 22:18:11
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0