GRATTIS!!

GRATTIS FREDRIK BJÖRK :D


Party like a BJÖRK :D

HAHA, Andrea and Robert (and friends and family to them) we are not crazy, just happy that I turned 20 years.

Idag har vi varit ute hela dagen, det är RIKTIGT HETT här nu. SKÖÖNT, right Andrea? (:

Ikväll blev det grillat och det var supergott. Efter middagen tog jag en dusch och sen körde jag in mot stan för att möta upp Gabby. Hon hade inte ätit så vi drog till Panera och jag tog en jordgubbssmoothie.
Gabby och Greta skulle ut ikväll, men jag hängde inte med då man måste vara 21 år för att gå ut i USA :/

Jag ska nog till Florida med Emma, får se om hon får semester den veckan som jag har. Annars sa familjen till mig idag att jag kan ta den vid ett annat tillfälle då Emma kan. Så följer jag med familjen till Boston den veckan, dem är så snälla.

På måndag kommer Andreas syster hit, ska bli jättekul att träffa henne.

JAG FICK MIN KAMERA IDAG, JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD ÖVER DETTA. Chockad är jag också, då den var beräknad till den 20 maj.. Tyvärr jag kan inte använda den än, för mitt minneskort är för stort, det går inte att få i.. Så imorgon blir det en tripp till en affär med minneskort (:  För tillfället kan jag ta 2 bilder, hehe. Den tar jättebra bilder, ska bli kul (:

Ännu en vecka har gått, helt sjukt. Snart har jag varit i USA i en hel månad, tänk att jag bara har 11 månader kvar. I love my life here. Självklart saknar jag er alla där hemma, men fy vad jag mår bra här (förutom förkylningen som jag åkt på). Kul att jag varit förkyld 2 gånger sen jag kom hit, men blir aldrig sjuk hemma..


Jag har varit i NEW YORK CITY.

Jag kan inte få igång min svenska telefon, jättekonstigt. Så Alexander Nilsson, vad har vi lärt oss av detta? Låna inte ut något till Emelie, hehe. Du får säga till mig hur mycket du ska ha för den. Fattar inte vad som hänt, jag har varit så försiktig med den, just eftersom jag lånat den. :/


Jag kör bil i USA.

Imorgon blir det nog en sväng till Westfield Mall, ska nog dit med 2 andra au-pairer om de kommer hit. Annars tar jag en runda själv då jag måste handla minneskort och sen tänkte jag se "The last song" på bio, då jag jättegärna vill se den och Gabby och Greta redan hade sett den.


Nu blev det massa text om ingenting känner jag.

Kraam från Emeliee

P.S: Om ni ska kommentera konstigt och inte så snällt, skit då i att kommentera. TACK!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men jag är ju konstig.

2010-05-01 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0