Dålig uppdatering.

Förlåt för hemskt dålig uppdatering, men jag har haft annat för mig..

Det blev tyvärr aldrig music class imorse. Ska nog följa med nästa vecka. ( :

Igår var det tornado-varning, det var läskigt. Jag och Gabby hade panik i några timmar, men tydligen är det vanligt här. Så det är inget att oroa sig för.

Igår jobbade jag under dagen och vi var på en rolig matmarknad inne i Cleveland.

På kvällen var jag ute och åt med familjen, sen mötte jag upp Gabby på Applebees. Vi hade trevligt, men sen fick vi höra om tornadon och körde hem. Vi hade planerat att gå på bio, men kände att det var bäst att köra hem.

Idag har jag hängt med familjen och haft skype date med syrran ( :

Det har varit en bra dag, jag har hunnit med att städa lite också. Just nu har jag sista laddningen tvätt i tumlaren. ( :

Imorgon är det mors dag, det ska firas med en brunch som jag också blev bjuden på. Det ska bli så gott, har sett lite i kylen vad som kommer serveras och det kommer bli gott :D

Nu sitter jag är och lyssnar på musik. De har en tv-kanal här som heter "HITLIST" och den kanalen är det bästa jag vet.

Den kanalen är på konstant i mitt rum. <3


Cupcakes på matmarknaden i Cleveland.


Chiara åt choklad och det blev lite messy.


Fatta att ALLA dessa TILLSAMMANS kostade oss 5 dollar. HELT SJUKT ( :


Cody. (:

Nu ska jag upp och se om tvätten är klar, sen blir det plugg. Pluggar till ett OHIO-körkort.

Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: matilda björk

Hej Emelie! gud,vad söta cody och charia är.:) har du skype? markus har det också.bilden med kakorna ser så god ut:) MvH Matilda

2010-05-09 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0