Dagens låt ?

Ni som känner mig vet att jag lever och andas musik, ni som följt bloggen ett tag har nog också förstått att musik är ett stort intresse. Är beroende, vad vore livet utan musik..?

Så nu tänkte jag börja med "Dagens låt", lägger in ett youtube klipp (om jag hittar) en gång om dagen på en låt som jag är in love with för dagen. Så ibland kan det bli samma låt två dagar i rad.
Idag är jag kär i denna låt, älskar när tjejen sjunger. Älskar ju Paramore också så..  Detta är en sjukt bra låt att lyssna på i bilen, finns det något bättre än hög musik i bilen? Bilen är stället som man ska lyssna på musik.

Idag vaknade jag upp jättepigg och redo för en ny spännande vecka (:  HÄRLIGT.

Det har varit en ganska lugn dag med ganska dåligt väder, båda mina värdbarn har sovit under dagen (:
Vi har lekt inne och sen var vi i en park. Imorgon jobbar jag 15.00-00-00, då mina värdföräldrar ska på ett sportevent.

Om 20 minuter blir det skypedate med min kusin vitamin, ska bli kul har inte pratat med henne sen jag kom hit. Ska ha en skypedate med Torbjörn också.

Min värdmamma frågade mig innan idag om jag hade hemlängtan, jag svarade på nej för jag kände inte att jag hade hemlängtan. Nu inser jag att jag nog saknat min prins hela dagen, bara för jag såg en dum romantisk film igår. HAHA, har sagt att jag inte ska se kärleksfilmer för då saknar jag han ännu mer.

Ta det inte fel, jag trivs riktigt bra men självklart saknar jag min andra halva. <3

Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag, för jag glömde ladda batteriet till kameran.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, skulle bara meddela att jag har skaffat en blogg nu om du är intresserad, adressen dit är http://krigarprinsessan.bloggplatsen.se/



Jag vet inte om det krävs lösen men isåfall får du det nästa gång på msn motsv. Hoppas att du har en bra dag. Kramar

2010-05-12 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0