Bokat ?

20 septmeber - 5 oktober, då kommer MAMMA, PAPPA, FREDDE OCH TORBJÖRN. (:

De ska boka biljetterna imorgon :D Är jag glad eller glad ?

Förlåt för det tråkiga inlägget igår.

Idag har jag inte tagit några bilder som känns roliga att visa, tyvärr. Det regnar här och vi stanna inne hela dagarna.

Vi har pysslat med pott-träning hela dagen.

Glada och roliga nyheter, jag ska få följa med min värdfamilj till Boston i sommar. Hur kul och snällt är inte det?

Idag var städpersonalen här, jag försov mig lite imorse.. BIG SURPRISE, I KNOW ( :

Jag hann alltså inte bädda, när jag kom ner på mitt rum nu efter arbtesdagen.. Då var sängen bäddad, rummet rent, sopkorgen tömd ( :

Hipp hipp hurra för städpersonal. ( :






Bara lite av musiken som är helt underbar här.

Nu ska jag plugga lite.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ha, ja jag vet! Tiden från att du åkte tills idag har ju gått sjuktsnabbt! Så jag tvivlar inte en sekund på att tiden kommer att rinna iväg!



dina värdbarn är sååå söta, och dutar väldigt fina bilder!

2010-05-19 @ 09:16:43
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Kristina & Milton

Haha, du är BORTSKÄMD!

2010-05-19 @ 10:46:20
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud va roligt att du får besök!!! Om jag hade haft råd och inte pluggat så ahde ja åkt och hälsat på dig! Ska ändån försöka att skrapa ihopa lite! Gud va trevligt! Ja slår vad om att du kommer att sakna städ personalen när du kommer hem till sverige för då e du sj städpersonal i din lägenhet! :) hi hi hi! Skönt att se att du mår bättre och allt fixat till sig! Tack för inlägget på Facebook! uppskatade det verkligen! Massor av kramar från ett kvaft sverige(sommaren börjar infinna sig i skåne och även den underbara pollenen!) <3

2010-05-19 @ 22:56:54
Postat av: Fredrik

Kan du kissa på pottan nu då? :D

Och fyfan..trodde att USA kunde förvandla din hemska musiksmak till något bättre, men nehepp :/

2010-05-19 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0