Bilder.

Igår var vi downtown, det var kul. Träffade en kille som heter Howie och han var trevlig. (:

Här kommer bilder som utlovat, känner mig inte så sugen på att skriva massor idag. Så alla roliga bilder får tala.


Chiara leker med sitt nya sandbord (:


Första gången Cody kände gräs. (:


Det var strålande solsken denna underbara dag. We like it.


Härlig bild på min värdpappa och Chiara, lägg märke till att Chiara gav Robert sin rosett. hehe.


Finaste bilden någonsin.. Har ni någonsin sett en sån söt baby? (:


Jag och Patty Downtown.


Gabby och jag downtown.

Tack för skypedejten, Alexandra. Jag behövde det. <3

Tack för skypedejten, Syrran. Du är bäst, tack för att du finns. <3
Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Han e söt som godis (men du var ännu sötare)och vilken härlig bild när han sitter i gräset för första gången får en att tänka tillbaka ett antal år..Robert du klär ju riktigt bra i rosett ha ha..

Åh va skönt det ser ut med sol,längtar tills den kommer hit,är väl ganska skapligt idag men massor av moln.

Vad gör man downtown?Va snygga ni är.

Kramar/mamma

2010-05-18 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0