Beroende av min blogg?


Jag kör SAAB i USA :D


För jag äntligen köpt de solbrillor jag velat ha i över ett år och jag är soo happy about my new camera.
(Jag vet att jag är en nörd Fredde, men jag trivs med det. haha)


Lite av helgens shopping. Pappa, alla måste ha 3 par solglasögon. MINST :D


Hade svårt att parkera i söndags, då denna fågel stod ivägen :P


Min nya väska, fatta att den kostade 5 dollar!?


Idag fick jag ett jättefint paket från älsklingen. TAACK, jag älskar dig massor.  Du känner verkligen mig, hehe.


Honey Hut med Chiara, Robert och Andrea ikväll. ( Detta är den LILLA storleken.)


Jag städade min garderob.


Det var ju ganska duktigt gjort tycker jag. Jag har också plockat undan saker som jag har framme, då städpersonalen kommer imorgon. Då är det bra om man har så lite saker framme som möjligt. Tummen upp för städpersonal :D

Så himla söt bild på Cody, love his big blue eyes. Nya kameran är grym (:


Me and Codster.


Me and Chiara.


Hur söt är inte denna bild? Jag smälter ( :

Idag ska mina problem med banken äntligen vara lösta, som plåster på såren fick jag ett gift card VISA. Som jag kan använda var jag vill, det är laddat med 10 dollar. (:

Imorgon ska vi till The Zoo om det är bra väder, för Andreas syster är här och vill se det. Jag gillar Zoo:et så det ska bli kul, hoppas på toppen väder.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej,wow ja det är ju viss skillnad på bilderna med nya kameran.Snygga brillor men de röda ah vet inte riktigt..Städpersonal,låter inte helt fel har precis städat vårt hus sitter nu o tar det lite lugnt.Klockan är 11:30 snart dags för lite lunch säger magen.

Det var ju inte dumt att få 10 dollar bara så där hux flux men efter allt krångel så är det väl det minsta..Hoppas ni får fint väder när ni ska till zoo och att ni får en härlig dag, ser fram emot nya bilder ikväll eller imorgon.

Många kramar mamma

2010-05-04 @ 11:39:09
Postat av: Alexandra

Gud va snygga solbrillor! Sånna hade jag också velat ha! Och det underbara vädret! :) Fin fågel på parkeringen... har han hamnat lite fel eller? ;)

Asså barnen e helt bedårande!!! Så OTROLIGT SÖTTA!!!!

Va trevligt att di kort äntligen ska funka(kan man hoppas)så du kan handla mer klädder hi hi hi! Tyckte din väska va grymt snygg!

Va kärt av tusse måste säga att han känner dig utan och innan till! träffa din kära mor idag! Vilket fint halsband hon fick av dig! Va jätte fint Emelie! Kör försiktigt och akta fåglarna på vägen! :) Massor av kramar din Kusin! Ps: Ska få din adress av fastern min så då ska jag också skicka något till dig! :)

2010-05-04 @ 22:24:43
Postat av: mamma

Tack för det underbara halsbandet ,har haft det på mig hela dagen( hoppas jag fick öppna det idag så det inte var till mors-dag)Blev så glad när jag hämtade posten och där låg ett paket från DIG.Kortet är också så fint!!Godnatt nu ska jag sova börjar 6.45 imorgon.KRAM

2010-05-04 @ 22:46:57
Postat av: Angelica

Gud va roligt med massa bilder, jätte kul!!

Kul att du får lägga upp bilder på din värdfamilj, blir så personligt då och vi andra får verkligen en bra inblick i hur du har det. Så känner iaf jag även om jag inte känner dig, såg bara din blogglänk på CC facebook sida.

Ser att det inte bara är jag som är helt frälst i döskallarna, eller apskallar som min mamma säger =) Hon säger att hon ska skicka såna när jag är riktigt sugen, bara för att jävlas =).

Kul att kolla in din blogg, hamnar under favoriter tummen upp Kram Angelica

2010-05-07 @ 10:32:37
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/
Postat av: PAPPA

Alla måste inte ha 3 solglasögon det är bara ett försäljartrick.Har precis varit med fredde och köpt en dator till honom , nu orkar inte din gamle pappa skriva mer du vet orken

2010-05-07 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0