Aunti, I love you.

Idag har varit en mycket bra dag. Vi var på ett museum för barn, princip ett ställe där barnen kan leka och springa runt. (:

När vi senare på dagen var hemma så sa Chiara, "Aunti, I love you". Så söt (:

Båda mina värdbarn har varit som små änglar idag, det har varit sjukt varmt.

Har precis kommit hem från Westlake, var där och träffade några au-pairer och lite amerikanska folk (:

Nu är jag trött, hinner inte lägga upp bilder idag heller. Tyvärr. Kommer dock INTE köra körkortstestet imorgon då jag inte känner mig redo än.

Imorgon bitti SKA jag med till Chiaras musicclass.

Gabby kommer hit imorgon, vi ska väl hitta på något kul under dagen sen på kvällen ska vi nog downtown med ett par vänner.

Kraam från en trött Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Ahh,va gullig hon är!!!Låter som ni verkligen funnit varann (kan ju annars ta tid innan barn säger så annat än till föräldrarna.)DU är inte svår att älska det vet ju vi här hemma..<3

Ni har det varmt vi har regn och rusk jättetråkigt,tror jag ska bli hemma och baka lite idag,och tända en massa ljus.

Hoppas nu du kommer med denna gången till Chiaras musicclass.Du gör helt rätt som väntar med körkortstestet om du inte känner dig redo än,bara att ligga i och plugga så går det bra.

Ha en riktigt härlig dag med familjen och senare dina vänner.Tänker på dig,saknar dig men vet att du har det jättebra och att du har en familj som tar hand om dig/maamma

Lots of thanks and hugs to the Kimmel-family!!

2010-05-15 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0