April.

Insåg att april är över och tänkte att jag skulle sammanfatta denna månad.


Jag lämnade tryggheten hemma i Sverige för ett år i USA.


Jag var på Au-pair skolan i New York och träffade massa härliga männsikor (:


Jag bor nu i USA. Jag fattar det kanppt själv.


Lektioner hela dagarna på skolan , men vad gjorde det med alla nya vänner?


Arbete om barn i åldern 0-6 månader, vi gjorde den som en blöja.


Åt färg till frukost, haha.


Jag har varit i New York City. HELT GALET, JAG VET :D


Jag gjorde New York City med underbara Emma.


Jag anlände till min underbara värdfamilj, här är det palytime med Chiara.


Teaching Cody to sit up.


Jag har träffat härliga Gabby ett flertal gånger (:


Har träffat roliga Greta.


Jag har gjort så himla mycket, men nu kallar sängen.




Så fin låt från filmen "The last song".

Idag saknar jag Fredrik Björk MASSOR. <3



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: JohannaL

Kul att du trivs så bra :) Och så snabbt tiden har gått, tänk nu om det går så snabbt hela tiden? :P Trevligt att läsa din blogg, blir så glad då :)

Saknar dig och våra pratstunder :)

2010-05-03 @ 14:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0