Amerikanskt körkort.

Hej Hopp !!

Även denna dag har Strongsville bjudit på toppen väder. Idag hade jag min uppkörning och jag klarade det (:

Jag är stolt över mig själv att jag klarade manövereringen.

JOHANNA & ALEX, stor överrasking att körinspektören påpekade att jag stanna länge innan jag körde ut från utfarter och så (:

Fast här pratar inte körinspektören en, utan de går efter ett system som bygger på poäng. På man övereringen stod jag på 0 och det är det bästa. På körningen i trafiken fick jag -12 och mer än -26 betyder underkänd. Olika saker ger olika poäng, att jag stannade länge vid stopp och utfarter var typ 5 eller 6 poäng tror jag.

Man övereringen bestod av 5 koner, nu när jag skriver detta inser jag hur svårt det kommer bli att förklara. Ska försöka rita en ful bild i PAINT. Haha, Enjoy (:


Man backade efter man stannat bilen när man körde framåt. HAHA, fattar ni något av detta? Är inte säker på att jag hade gjort det.

Så nu har jag ett amerikanskt körkort, självklart hade de svårt för mitt namn.. Så de fick göra om körkortet de skrev ut först.. JA MAN FÅR KÖRKORTET I HANDEN DIREKT. Allt som allt gick det på 19 dollar & 25 cent.

GRATTIS TILL MIG SJÄLV :D

Efter vi var färdiga där, så skulle Cody till en sjukgymnast. Andrea släppte av mig och Chiara i en jättestor och fin park. Så vi lekte och sprang runder. Chiaras vatten tog slut och jag började få lite panik efter som det var över 30 grader ute.. När jag väl hittade en kran med vatten blev jag överlycklig.

Idag har Cody mått dålig, nu är han kass i magen :(

Jag känner mig trött och hänging och magen känns konstig.. HOPPAS VERKLIGEN ATT JAG INTE SKA ÅKA PÅ DET...

Här kommer bilderna jag tog idag.


Så här glad blev jag när jag hittade vatten (:


Suddig men söt :)


Inte alla som har två körkort ?(:

Precis som igår ska jag göra iordning en kopp te, sen ska jag nog faktiskt sova.. Börjar må sämre i magen :/ Jag hoppas att lite sömn gör det bättre.

PAPPA, JAG SKA TA UPP DIG PÅ DET MED LÖPNINGEN. NÄR NI KOMMER HIT SKA DU OCH JAG UT OCH SPRINGA I MYCKET MER ÄN EN TIMME. EFTERSOM EN HALVTIMME INTE VAR LÖNT FÖR EN MAN I DIN FORM ;D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig,tack för pratstunden i söndags lika härligt varje gång att höra din röst.GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!

Nu ska jag ut i det fina vädret,vi hörs ha det bra många kramar /mamma

2010-05-26 @ 09:47:47
Postat av: Monika Björk

Grattis Emelie! Vilken härlig känsla x 2. Bra jobbat!! Nu är det bara tuta och köra "over there".

Kram Monika

2010-05-26 @ 10:23:37
Postat av: Silke

Grattis Emelie

följer din blogg och det är så skönt att läsa att du är på så gott humör och att du trivs. Ta vara på tiden, minnen för livet. Här hemma är det segt med sommaren. Trodde förra helgen att värmen kommit men den försvann igen. På lördag har babygruppen, delar av, träff hemma hos mig. Det är melodifestival final och då är det legalt att klaga på allt och alla. Gissa hur stämningen kommer att vara, jo på topp. Då tar jag fram den blinkande shakern, haha den är toppen, gör stor succé. Sköt om dig Emelie och var rädd om dig. Har du hittat nån scrapaffär? Eller scraptidning? Vad har du för adress, vill skicka nåt till dig. Kram Silke

2010-05-26 @ 19:19:45
Postat av: Kristina & Milton

Usch, hoppas du inte har blivit sämre gumman! Jag har drömt en del om dig. Bla. att du och Tusse skulle gifta er mellan den 20e september och 5 oktober. Jag och Marcus skulle åka till USA för att vara med på bröllopet. Wihiooo. :)Sen drömde jag att Andrea var gift med Kamran, Maria Montazamis man, så flörtade han med mig. Haha, riktigt sjukt! :) Har även drömt om Anna Anka, har nog sett för mycket på Svenska Hollywoodfruar. Saknar dig. KRAM

2010-05-26 @ 20:43:39
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0