Telefondag.

Det gick ganska bra hos läkaren, enda problemet var att hon ville ha ett vaccinationskort.

Så jag har ringt och varit runder idag för att få tag i dessa dokument.

För de vaccinationer man fick på BVC finns på ett arkiv i Lund, de vaccinationer jag fått i skolan fanns på ÖP (där jag gick i gymnasiet).  Nu har jag iaf fått de från ÖP och de från Lund ska skickas idag. ( :

Idag har jag:

Varit hos läkaren i Malmö
Varit hos tandläkaren (skulle höra om mitt avtal med dem)
Pratat med CulturalCare
Varit på ÖP (Hos skolsystern)
Blivit vidarekopplad i telefonen hur många gånger som helst (hatar att bli runtskickad så)
Ätit langos med mamma
Gått igenom papper från CulturalCare
Ordnat fram vaccinationspapper
Lämnat kisseprov när doktorn stod och kollade
Fått en faktura på 6870:- från CulturalCare (flygavgift,försäkring, avb.skydd)
Kommit på vad jag ska köpa i present till mina värdföräldrar


Jag har snälla föräldrar så de kommer betala fakturan, för det fick jag i present av dem. Dessutom fick jag en resväska  (: Love you <3

Jag har varit väldigt duktig idag, har gjort mycket mer än jag hade tänkt ( :

Nu ska jag bort till min kusin, hon ska bjuda på middag. GOTT !

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0