Svar på den vanligaste frågan!

Det är en hel del av mina läsare som undrar om hur jag ser på att åka iväg till USA ett helt år när jag har pojkvän.

Så här kommer det:

Jag har velat åka iväg som au-pair sen innan jag träffade Torbjörn. Jag har funderat mycket fram och tillbaka på att åka iväg. Jag har också pratat mycket med Torbjörn innan jag bestämde mig för att ansöka. Vi känner oss trygga i vårt förhållande och vill inte hålla varann tillbaka från våra drömmar. Jag har en väldigt förstående pojkvän och det hjälper. <3 Vi har varit tillsammans i lite över 4 år och bor tillsammans med vår katt.

Det är klart att det kommer vara jobbigt att åka ifrån honom, men jag tror att alla som har åker iväg saknar någon hemma. Jag kommer ju sakna alla här hemma, det gäller att komma på sätt som fungerar för var och en.

Jag och Torbjörn ser på det lite som att om jag inte hade åkt, hade det nog inte hållt mellan oss. På grund av att man hindrat varann. Det är ett STORT steg att åka ifrån honom och jag hade inte gjort det utan att ha pratat igenom det med honom.

Det finns ju massor av sätt att kunna hålla kontakten på nu, sen kommer han att hälsa på mig ( :

Jag vet inte hur det kommer bli att vara ifrån varann ett år, det får jag återkomma med.

Jag älskar Torbjörn med hela mitt hjärta och han är den enda för mig. <3



Nu väntar jobbet, ska köra om 30 minuter.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0