Stockholm imorgon

Idag har jag pysslat med visumpapperna, massa jobb är det alltså. 

De ska veta ALLT om en, exakta datum på allting..

Har någon liten fråga kvar som jag ska fylla i imorgon hemma hos mamma och pappa, för dokumenten som styrker det finns hemma hos de.

Sen åker ju jag, mamma och pappa upp till Stockholm under dagen.

Jag är väldigt nervös inför visumet..

Ikväll blev det teater med Torbjörn och Freddy, Freddy är en i Torbjörns lag. Det var jättetrevlig underhållning och Torbjörn och Freddy var uppe på scenen och tog emot ett stipendium på 11.500 :- GRATTIS IFK YSTAD UNGDOMSFÖRENING!

Under en låt kom en artist ut i publiken, då blev Torbjörn hans offer. Han typ juckade loss på Torbjörn. HAHA, jag och Freddy satt och grät som vi skrattade :D

Kvällen avslutades på McDonalds.

Trodde att jag skulle hitta ett klipp på gruppen som underhöll, med de berättade aldirg vad gruppen hette så tyvärr.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0