Papper...

Nu är det massor av pappersarbete..

Har hållit på med papperna hela dagen nu, fast har hunnit med en dusch och en promenad i skogen. ( :

Ringde Vårdcentralen för att boka en tid ( man ska gå till läkaren och få ett papper ifyllt innan man åker till USA ), men de hade inte tid för de var många läkare sjuka ?!

Jag ringde även Nova kliniken, men de tog inte emot mig för jag var skriven på Vårdcentralen. Fick tag i ett nummer till Malmö och ska in dit imorgon.

Hör och häpna; bara besöket där kostar 660:-  Läkaren ska bara skriva ner svar på 11 lätta frågor.. :/

Fast skönt att ha en tid bokad, ska dit redan imorgon ( :

Pratade med CC innan idag, de ska skicka visumpapper till mig så fort som möjligt. CC ska först få papperna från USA.

Min hostmum hade skickat mail imorse, med bilder och så ( :

Längtar som bara den (:

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0