Nyheter i bloggen

Jag har suttit i någon timme och ändrat om lite i bloggen.

Nu finns det en nedräknade, klockor och väderprognoser.

Det gick inte att få Strongsville´s väder i Celcius, så det fick bli Farenheit på båda. Jag lägger in en länk nere bland "länkar" där man lätt kan omvandla Farenheit till Celcius.

Farenheit till Celcius

Jag skulle behöva lite hjälp, för jag får inte väderprognosen och klockan att ligger jämt med varann.  Kan någon snäll hjälpa mig?


Känner mig dock stolt över att jag klarat det andra, fick inte rätt med hur man skulle få mellanrum mellan de olika sakerna. Sen helt plötsligt kom jag på är det inte </br>?? Jo, det var det. Tack Lunarstorm, haha! Kom ihåg koden från den tiden man var beroende av Lunar :/

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Emelie, frånEskilstuna

Hej. Måste bara få säga grattis eller nå till att du hittat en värdfamilj! Och hoppas verkligen att du får det bra därborta. Jag ska själv åka som au pair när jag tagit studenten (nästa sommar, så ett tag kvar tyvär.) och jag längtar som en tok!! Se till att skriva så mycket du kan om din tid därborta är du snäll, jag ska följa din blogg :) take care.

2010-03-18 @ 19:48:19
Postat av: RebeccaNilsson ♥

Åh så skoj för dig =) Hoppas att du fått en kanon familj =)

2010-03-19 @ 11:39:35
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/
Postat av: LW

Hej emelie



Glädjer mig med dig och att du äntligen

" fått napp" till en plats i solen. såg att det är 43 grader härligt där skulle man varit jag som älskar sol

kramis Lotta

2010-03-21 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0