Milton & Kristina!

Först och främst vill jag be om ursäkt för all felstavning i förra inlägget, haha! Så går det när man har bråttom.( :

Idag blir det jobb mellan 15.30-20.30.

Jag jobbar tisdag,onsdag,torsdag,fredag och sen är  jag ledig. Så jag har tid att umgås med nära och kära och ordna med alla papper. 

Igår var jag hos Kristina och Milton, vi fikade och tog en promenad på stan. Självklart blev det också massa lek med Milton.


När jag kom hem så körde jag och Torbjörn till Olof Viktors för en fika. Efter det körde vi hem till mamma och pappa, för jag skulle lämna vaccinationspapper till min kära pappa. Han ska in till Malmö och lämna dem till läkaren, så hon kan fylla i resten av pappret så det kan skickas in till CC. Som egentligen ska skickas in senast tre veckor innan avresa, men det var ju omöjligt för mig. (:

Mina älskade föräldrar bjöd på middag också.

Idag ska jag skicka in ansökan till det internationella körkortet. Min hostmum skickade mail igår, hon ville veta vad jag gillade för mat så hon kunde handla hem tills jag kommer. ( :

Igår kom min PANIK!! Det är bara 2 veckor kvar tills jag sitter på ett plan mot New York.. Det är såå mycket kvar att göra och jag jobbar varje dag denna vecka, det är största paniken!!

Sen vill jag ha tid hos ambassaden, så jag kan få mitt visum.. Hade jättegärna velat ha mina flygtider också..

Jag längtar jättemycket (:

Jag hoppas på att få brev från CC idag, om det ska delas ut imorgon så har Torbjörn lovat att han ska ta hem det till mig redan idag. ( Han jobbar på Posten ).

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0