Match nummer 8

Oj, vilket besöksrekord jag haft idag (:

Riktigt kul ju :D

Nu har jag fått match nummer 8, en familj som bor i Strongsville,OH.

Jag & Torbjörn har varit ute och sen hos mamma och pappa. Då skulle jag visa mamma en sak på datorn och kollade även min mail. Då hade jag två nya mail, jag hade en ny match!

Sen ett från CC i USA, som ville veta om familjen kunde ringa idag eller imorgon. Då svarade jag att de kunde ringa imorgon innan eller efter jobbet. Då jag hade glömt min telefon idag.

När jag kom hem såg jag att de hade ringt, typiskt den dag jag glömt telefonen.

Hade ganska nyss fått ett mail från CC i USA igen där det stod " Great news, I'll tell the host mother. She is very eager to talk to you."

Kul ( :

Nu ska jag titta på tv eller somna.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Oh, vaaad roligt! Nu håller jag tummar och tår för dig! Lycka till tjejeen!

2010-03-11 @ 13:45:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0