Helgen

Hej !

Gick upp för en timme sen, då ringde Resursenheten. Dem undrade om jag kunde jobba 16.00-21.15, visst kan jag det ( :

Skönt med ett jobb där man får OB-tillägg för att jobba kvällar. :D

Nu har jag precis ätit lite frukost, ska snart hoppa i ett bad tänkte jag.

I lördags var det ju dags för kalas, det var super trevligt med mycket god mat. Kollade på Melodifestivalen med mina kusiner. Anna Bergendahl var RIKTIGT bra. ( :



Tack till Alexandra som plattade mitt låånga hår ! <3
Igår var jag på jobbet mellan 07.00-11.30 och sen började jag igen 17.00-21.15, där emellan bjöd Torbjörn mig på god lunch. TACK !!

Sen skulle vi fikat, men jag var super trött och somande. Sen vaknade jag inte förrens det var dags att köra till jobbet igen.



Jag har fortfarande inte hört något från familjen som jag är matchad med, dem har tills imorgon på sig. För imorgon har det gått en vecka. Hoppas jag får en ny match snabbt i såna fall.

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0