Helgen

Hej!

Kommer nu ihåg mig ? HAHA.

Har inte bloggat på hela helgen ju... Fötlåt (:

Fredagen:  Jag jobbade mellan 07.30-13.00, sen körde jag och Torbjörn ut till Olof Viktors för att handla fika med oss hem till kvällen. Vi blev sugna på plankstek och körde till Bo Ohlsson för att inhandla 2 plankor ( :  Maten lev supergod :D




Lördagen: Jag vaknade 06.50 och kunde inte somna om.. Vad är det för fel på mig !?  (:  Vi blev hämtade av pappa vid 9 tiden, vi skulle till Tomelilla. Pappa skulle spela bowling, GRATTIS till vinsten TBK !
Sen åkte vi hem till mamma och pappa, jag bakade en rulltårta som jag fikade med min grabbar ( :
Mamma kom hem från jobbet, sen en stund efter kom Johanna och Alex :D
Vi åt gott, skrattade och de spöade skiten ur mig i Monopol. HAHA, helt pank var jag !

   
Söndagen: Jag ska upp och jobba 07.30, vaknar 06.00 och känner mig som en zombie  ( :  Jobbet gick bra, körde hem till mamma och pappa för att se om Johanna och Alex var kvar. Detta skulle bli sista gången vi träffades innan mitt år i USA. Fast vi bestämde att jag och Torbjörn ska komma upp till dem en helg nu innan jag åker (:
På kvällen gjorde jag och Torbjörn 2 goda gratänger och kollade på New Moon. Hur bra är inte den ?  Jag somnade vid halv 9, haha. Jag ver helt slut.

Idag ska jag uträtta lite ärende, har också skickat iväg ett sms till Krisitna om de ville träffas en snabbis (:

DET ÄR 2 VECKOR TILLS JAG ÅKER!! Kan inte fatta det ( :

(Tänk på att vädret står i Farenheit!)  Tack alla nya läsare som hittat hit, hoppas ni stannar kvar ( :

Kraam från Emeliee
 

Kommentarer
Postat av: Anne-marie

Jag har undrat var du blev av,varit inne varje dag men det har inte du.Vi hade en toppenhelg eller hur,men tiden går alldeles för fort.Såå gott det ser ut med plankan mmmm Letar just nu efter receptet på smörgåstårtan som du vill ha.kramar

2010-03-22 @ 10:11:04
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0