Har inte hunnit!

Uräskta för dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid.

Jag har jobbat varje dag och haft massor att ordna med på kvällarna.

Nu har jag fått tid hos Ambassaden, PANIK!!

Fick tiden idag, jag slutade 13.00. Läser igenom papperna när jag kommer hem, ser att man måste ha ett kvitto från banken på att man betalt in avgiften. BANKEN STÄNGER 13.00 !!

Jag körde snabbt ner till FOREX, betalade in där. Dock visste de inte hur de skulle skriva ett sånt kvitto, men efter mycket svett och tårar ska det nu vara rätt. Har ringt CC 2 gånger och förhört mig och de sa att det var rätt nu. (:

Så jag hoppas verkligen det, efter 3 besök på FOREX.

Sån tur jag har som har ROLAND BJÖRK som min pappa, han ska jobba i Linköping och jag kommer få åka med honom upp till Stockholm. Mamma ska också följa med, känns skönt då det kan bli lååång väntetid på ambassaden. Vi kör upp på söndag och ska bo på ett hotell över natten, sen har jag tid klockan 08.00 på ambassaden. Jag är väldigt nervös, ska fylla i alla papper imorgon. Allting har blivit så stressigt, hoppas verkligen att ALLT blir rätt.

Det fina vädret gjorde att vi blev sugna på grillat, mamma står ute i regnet och grillar nu. Tråkigt bara att det börjat REGNA. HAHA !

--------------------------------

Resursen ringde och ville ha mer hjälp i helgen och veckan trots att jag sagt stopp efter idag. (:

Nu ska jag hjälpa till lite ( :

Hur skönt är det inte med skjuts upp till Stockholm !?

Imorgon blir det teater med Torbjörn och en från hans lag, de ska få ett pris så de ska upp på scenen. Ska bli kul med mingel, mat och underhållning (:

Tyvärr inga bilder att bjuda på, dagarna har till största delen bestått av jobb.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: LW

Härligt att åka till Stockholm jag var där tisdag onsdag alltid lika trevligt att vara i denna vackra stad.....hoppas allt går bra på ambassaden kanske hinner du shoppa lite också..

Ha de`kram fam w

2010-03-26 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0