Excellent!

HejHopp!

Nu har jag pratat med CC om varför familjen sa nej. De hade sagt till CC att jag var Excellent och hade tackat nej för de var osäkra på om de ville ha en au-pair nu. Känns fortfarande tråkigt men skönt att det inte var fel på mig att de sa nej..

Ska lyssna på hög musik för att bli glad igen. Hoppas på en toppen match nu.

Jag mailade host mamman i familjen imorse och skrev typ " I was sad to see that you have dissapered from my accont. I wish you the best with your au-pair. I'm sure that she/he will have a great year with you. Because you seem like a GREAT family"

Detta var ju då innan jag visste varför de tackat nej, hoppas hon svarar iaf. ( :

Ikväll blir det jobb mellan 17.30-20.30, skönt att ha något att göra så man inte tänker på familjen hela tiden.

Har kollat min mail typ 100 gånger idag.. :/

Kraam från Emeliee
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE

Blev genast mycket gladare när jag satte igång denna video på världens sötaste Milton.



Hur kan man inte bli glad av detta liksom?

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

Ja absolut, även om det inte är rätt så är den första roligast ju :D nästintill, haha

2010-03-15 @ 14:46:45
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Kristina & Milton!

Vad tråkigt med familjen, men va bra att Milton gjorde dig glad. :)

2010-03-15 @ 16:43:44
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Anne-marie

Tack för skjutsen hem från jobbet du e så snäll!!Jättefina bilder du lagt in, de när ni e i skogen får ju verkligen en att längta ännu mer till våren o sommaren.Håller tummarna för dig om en ny bra familj.Pappa hälsar

2010-03-15 @ 23:18:42
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0