Avskedsmiddag.

Nu är jag mätt. ( :

Det var en supertrevlig kväll med god mat och härliga vänner.
Jag fick ett fint kort, en bok, ett jättefint armband och dollar.

Det var jobbigt att säga hejdå. Att säga hejdå till Kristina var riktigt jobbigt, kommer sakna henne massor. <3

Kunde inte sluta gråta i bilen sen, då var det dags att säga hejdå till min kära kusin Alexandra. Fast vi kommer ses dagen innan jag åker, för då fyller hon 24 år!

Det var jobbigt att se min älskade faster gråta, inte ofta jag sett henne ledsen så.. Kommer sakna alla Wallins.

Kvällen avslutades med mjukglass och Alexandra tryckt upp min i ansiktet på mig. HAHA !

Njut av lite bildregn. ( :








Kraam från Emeliee



Kommentarer
Postat av: sigrids

Då kommer det ju blir jättespännande att åka till USA nu eftersom du aldrig avrit där! Tråkigt att resa själv - men du träffar säkert ngn på skolan ;P När är det u du lyfter ?

2010-04-01 @ 07:37:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Kristina & Milton!

GUUD vad jag kommer sakna dig gumman!

Tack för en jättetrevlig kväll. :)

KRAM ♥

2010-04-01 @ 08:38:41
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0