31 mars.

Hej!

Igår blev det middag och fika hos mamma och pappa. Mormor var också där.

Idag fortsätter jag med tvätten och packningen.

Jag ska köpa en telefon idag, för min fungerar inte alls. Jag ska bara köpa en skittråkig för 299:- sen köper jag en ordentlig när jag kommer till USA. Jag vill bara ha en nu som går att ringa med, härligt att hamna fel i New York och inte kunna ringa?

Ikväll ska jag ut och äta med några nära och kära, det blir som en avskedsmiddag för mig.. Kommer bli både kul och tråkigt.. Hemskt att säga hejdå till alla.

Imórgon ska jag hem till Saida och sen åker jag Torbjörn och Fredde upp till Johanna & Alex. Där stannar vi tills på lördag, sen är det inte många dagar kvar. Kan inte fatta att det inte ens är en vecka kvar tills jag bor i USA..

Det verkar som att jag flyger själv, lite tråkigt.



Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0