Var tog denna vecka vägen?

Är det verkligen fredag imorgon? Tiden bara flyger förbi..

Idag har vi varit i en ny lekpark, lekt hemma. Bytt blöjor, tröstat barnen, längtat hem, ätit massor känns det som. Inte tagit foto.

Min blogg börjar bli dålig känner jag.. :/

Har funderat på en liten bloggpaus ? Fast, det vill jag inte heller. Vill skriva i princip varje dag, så jag kan se tillbaka på varje liten dag.

Skulle ni uppskattat en bloggpaus från mig?

Idag var min värdmamma hos läkaren, så var själv med barnen i någon timme eller så.. Hoppas hon blir bra snart (:

OHH NEJ, Jag har smittat familjen med min hosta... Chiara är hes och snuvig, Andrea har kli i halsen, Cody nyser... Man får ju inte lite dåligt samvete eller så?

Jag har nyss tagit en välbehövlig dusch, funderar på om jag ska ut och gå en liten runda?

Måste säga att jag är besviken på en hel del där hemma, bara för jag bor i ett annat land i ett år betyder inte att jag inte finns längre?? (Ni vet själv vem ni är)

Just nu får jag min dagliga dos av Emma (http://takbox.blogg.se), måste boka in en tripp till henne snart. För det här håller ju inte, det kan inte vara meningen att vi ska bo så långt ifrån varann här ?


Haha, att man kan sakna någon efter att ha träffats i tre dagar ?



Ack vad jag saknar min älskade lillebror, Fredrik. <3

Eller var det Fredrika?

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Micke Björk

HAlloj ! Ta en bloggpaus om du känner för det. Kan tänka att det annars kan bli lite prestationsångest att alltid blogga. Ibland kanske du bara skall vara där över. Det kan bli stlitsamt att skriva och då påminns du hela tiden om Sverige vilket du säkert också vill. Inte lätt, lita på din magkänsla. Tänker på dig. Blev precis bjuden på vuxenfest hemma hos Golasch och Anneninni den 4 sept. Kämpa på och som sagt lita på din magkänsla.

2010-06-04 @ 23:13:44
Postat av: Anonym

Ha ha ha!!! Jag tror ärligt att det va Fredrika!!!! Blogg paus??? Glöm det!!!! Fortsätt!!!! Läser din blogg 3 ggr om dagen.... Va ska ja annars göra under sommaren? Och hur ska ja annars hålla koll på dig min kära kusin???!!! Snälla du fortsätt skriv!!! Annars vet ja ju inte vad som händer hos dig!!! Känns som ja e med dig när du skriver!!! Annars e ja ju inte me dig!! Jag blir alltid lika glad varje gång ja läser din blogg den e kanon bra Emelie!!! Saknar dig så du har inget annat val än att fortsätta skriva!!! :) massor av kramar och pussar!!!

2010-06-05 @ 00:07:47
Postat av: mamma

Vi älskar att följa dina dagar genom bloggen, känner du för att pausa gör det en kort tid och se hur det känns,lyssna på ditt hjärta och gör så som du själv vill tänk på DIG SJÄLV..

Fredrik eller Fredrika ja man kan ju undra på de bilderna, gud så kul vi hade ha ha

Många kramar mamma

2010-06-06 @ 01:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0