Bilder.


Min nya klänning som bara skriker sommar <3


Andrea och Cody på farsdag, då det var barbeque (:


På parkbänken trivs jag bäst just nu (:


Lite av utsikten i parken <3


Lek med Cody en dag (:


Här tar man ut pengar i bankomat från bilen. Allt är drivethru, apotek, bank, you name it ;D


Igår fixade jag midsommar mat och jag måste säga att det var riktigt gott. Självklart blev det jordgubbar och grädde till efterrätt.


Förlåt för den dåliga/knasiga uppdateringen på bloggen, men det bör vara tillbaks på vanliga rutiner nu igen. (:

Jag älskar mitt liv här ( :

Idag jobbar jag mellan 16.00-21.00, sen får vi se om jag möter upp Gabby och Jenny. Hoppas det, behöver göra något kul nu (:  Dessutom har jag inte sett Gabby på tyå 2 veckor eller ngt.

Idag skickar min värdfamilj in mitt visum för jag ska få en stämpel på att jag får resa utanför USA's gränser. För det pratas om en resa till Karibien i Juli.

Jag längtar tills vi ska till Boston, vi ska kanske köra nu istället för att flyga och det hade varit jättekul. Då får man se massor ju ( : 10 timmars bilfärd.

Hoppas alla hade en underbar midsommar.


Kraam från en lycklig Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emelie hoppas allt är bra med dig och att du kommer in på rätt spåt igen . Ser verkligen fram emot att komma och hälsa på dig,men du ser ut att klara dig bra utan dina föräldrar. Är inne och läser din blogg dagligen men är dålig på att skriva, Blir färdig med jobbet i Linköping denna veckan som kommer skönt.Sköt nu om dig och se till att det blir en bra bloggsida igen utan bilder som vi inte tror är du. Kram och ha det bra Pappa.

2010-06-27 @ 10:51:10
Postat av: Monica

Ja nu känner man igen den riktiga Emily igen. Alla har vi våra svackor :) Kul med bilder igen, parkbänksfotot var så somrigt och rätt! Hoppas verkligen att du kommer iväg till Karibien, vilket äventyr!

Ha en riktigt bra dag!

2010-06-29 @ 07:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0