That's when I look at you..

Miley Cyrus- When I look at you.

För tillfället är min hjärna helt tom, så bloggen kommer också vara tom..

Ni som känner mig vet varför. Ni andra, antingen bryr ni er inte tillräckligt om mig. (Jag bor i USA, jag har inte dött)

Ni andra, mina fina läsare: Jag vill inte åka hem, jag vantrivs inte. Det är något personligt som hänt.

Till alla fina där hemma, Oroa er inte. Jag har det bra, det är bara så att bloggen inte är min främsta priotering just nu.

Ett STORT tack till min älskade syster som finns där i vått och torrt! Jag hade inte varit så här stark utan dig. <3



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Louise

pojkvännen? surt i så fall..ledsen för din skull :(

2010-06-23 @ 10:31:43
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: malin

få slänga iväg ett litet "hoppas allt blir bättre iaf, vad det än handlar om (: "

2010-06-26 @ 12:43:07
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0