Lovade jag bilder för någon dags sen ?

HAHA.

Här kommer dem iaf.


Här hölls picknicken i söndags. Det är någon hus och deras "trädgård".


Vi åkte hölass och det var väldigt trevligt (:


Namnskylt, felstavat dock :P


Starbucks med Jenny och Gabby. (Jenny är gabbys bästa vän som hälsar på från Sverige)


Som jag sagt hundra gånger så har jag världens bästa värdbarn :)


Det var varmt och skönt idag så vi var ute i the backyard :D

Nu är jag äckligt trött, så nu väntar the hills på tv. Sen blir det sängen direkt. Skulle egentligen behöva sova nu, men kan inte missa the hills. Enda serien jag följer här.

Tro det eller ej, men tittar knappt på tv här.

Eller det blir en massa "finding nemo" med Chiara :D

Fast den är ju så rolig, just keep swimming, just keep swimming ;D



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder !!!

Många kramar från mamma

2010-06-30 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0