Lite av det vi åkte idag..


Millenium, den var riktigt rolig :)


Top Thrill Dragster, den som gick isönder och jag är SÅÅÅ SUR för det. Den har blivit utsedd till världens bästa flera gånger. Jag ska dock åka den massor av gånger.


Det var EXAKT detta som hände, därför vi de stanna den och tekniker komma dit. Den var ju igång någon timme senare igen.


Maverick, DETTA ÄR DEN ROLIGASTE OCH BÄSTA KARUSELL JAG NÅGONSIN ÅKT. Snacka om att känna sig levande. <3


Det var lite av vad vi åkte/inte åkte. Fyf*n vilken bra dag :D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: pappa

Nu måste jag bara säga fy fan vad orätvist att du får åka såna berg och dalbanor när inte jag och Fredrik är där, vet var vi skall när vi kommer och hälsar på. Ha det jättebra.

2010-06-13 @ 09:44:40
Postat av: kristina jönsson

fan vad UNDERBART!!

2010-06-13 @ 11:31:33
Postat av: mamma

Hej Emelie

fy va hemskt....mår illa bara jag ser det på film ,men du gillar ju det tur vi är olika eller hur????

2010-06-13 @ 21:20:34
Postat av: Monica

HA HA! Blev totalt åksjuk av att bara titta men det var jättekul ändå! Förstår att du vill åka tillbaka många ggr.

2010-06-14 @ 16:59:48
Postat av: Sofie

lite avundsjuk på dig faktiskt!

2010-06-17 @ 04:53:46
URL: http://solsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0