I'm back?


Cody är nu stor nog att sitta i vagnen och dem älskar att ta promenader. (:


Chiara fick en air-brysh tatuering på Cleveland Zoo.


Cleveland Zoo har en utställning med dinusarier, det var faktiskt rätt häftigt.


Cody gillar mina solglasögon.


Min värdmamma har den bästa plattången i världen. HAHA, Den gör mitt håt platt på 30-40 minuter. Alla som har fixat mitt hår vet att det är ett j*vla mirakel. TACK TILL VÄRLDENS BÄSTA ANDREA SOM LÅNAR UT DEN TILL MIG.


Vår favorit restaurang, haha. Är där typ varje helg ;D


Där dricker vi pink lemonade


och äter chicken qusillalda.


Efter många försök var det här den bästa bilden vi fick tillsammans, HAHA.


Här är ett av försöken, mohahha. ( :


Idag var jag och Gabby på Cedar Point och det var AMAZING :D


Top Thrill Dragster, den går i 200 km i timmen. Vi stod i kön och då går den isönder, GUUUD. Sen när vi kom tillbaka innan det var dags att åka hem var kön superlång. Så tyvärr får jag åka den en anna gång. Vi har köpt Säsongs kort, så vi kan åka hur många gånger vi vill.


MAMMA, det här var ju då den mesigaste vi åkte och den var ganska tråkig.

HAHA, så sjukt ingenting kommer ju vara roligt att åka när jag kommer hem, bergochdalbanorna här är helt sjukt roliga. ( :

Tyvärr har jag inte fler bilder för vi låste in våra väskor i säkerhetskåp. Vilket också resulterade i att vi inte drack eller åt något på över 4 timmar och det var 32-34 grader. HAHA, Tillslut trodde vi att vi skulle svimma.

Vi avslutade dagen på McDonalds där vi drack massor men mådde illa så åt knappt. INTE BRA ATT VI INTE DRACK NÅGOT. Fy skäms på oss. :P

Imorgon åker Gabby till Boston med sin värdfamilj och stanna där i en vecka, tråkigt. Kommer saknar henne ju.

Kraam från Emeliee




Kommentarer
Postat av: mamma

Häftig vagn barnen har och stolen Cody sitter i ser ju lite fräck ut.

Hallå där glömma att dricka i sådan värme,har jag inte lärt dig hur viktigt det är ....ha ha ni lär ju inte göra om det ..hoppas jag

bye bye //mamma

2010-06-14 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0