..

Nej, nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Tyvärr kommer det fortsätta så, jag har verkligen ingen blogglust (det är inte för att jag inte trivs här, tro inte det!)

Jag har bara inte lust att sitta här varje kväll och skriva och ladda upp bilder, speciellt när ni kommenterar så dåligt ;D

Imorgon hämtar vi upp Andrea och Cody (:

På lördag blir det cidear point. Där finns en bergochdalbana som blivit utsedd till världens bästa flera gånger (: AWESOME.


Jag ska börja blogga igen på måndag om jag känner för det då, så kika in då (:
Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du den bergodalbanan hade ja också velat testa! Du måste åka den!!! Och berätta sen hur det har varit! Låter kanon roligt!!! Ha en trevlig dag på jobbet(som vanligt hi hi)! Puss och kram

2010-06-10 @ 10:15:45
Postat av: Johanna L

HEEJ emelie, :) Synd att du inte orkar blogga , alltid lika kul att läsa dina inlägg. =) Ha en bra helg :) Kram

2010-06-10 @ 12:47:04
Postat av: mamma

Hej Emelie

Hoppas ni haft det bra när du varit själv med Chiara och att ni haft bra väder här är det rena hösten med regn,regn och blåst..Studenten imorgon kul om det fortsätter så..

Oj oj nu vet jag några som blir avundsjuka,bergochdalbana fy för säger jag bara glad att jag inte är där!!Låter bara så hemskt.

Vi hörs kanske på skypen i helgen i alla fall så får du ha det så gott och var rädd om dig..

många kramar från mammma

2010-06-10 @ 17:17:31
Postat av: Monika Björk

Hallo!

Nu börjar livet sakta bli normalt igen. Maj månad och tiden fram till skolavslutning med 2 barn, som har många aktiviteter är mycket intensiv!! Vi har avverkat uppvisningar, konserter och avslutningar i kyrkan, på teatern och i skolan. Imorgon väntar avslutning i skolan, Matilda går ut 3:an och Markus 6:an, och Anna tar studenten i Ystad 13.51. Vi hoppas på bra väder, jag har hela dagen bett till vädergudarna!! Vi får väl se om det har hjälpt.

Det är roligt att följa din vardag "over there". Även om vi inte kommenterar varje gång, så finns du i våra tankar!("Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat"). Skriv när du känner för det, men gärna lite då och då, för det är spännande att följa ditt äventyr! Take care! Have fun! See Ya!!

Hugs Monika

2010-06-10 @ 22:50:21
Postat av: PAPPA

Berg och dalbanan i Cidear Point utan mig och Fredrik kan aldrig tro det. Hemma i Ystad nu efter en ny vecka i Linköping , hör av dig nu i helgen så vi kan prata lite . Jag åker upp på söndag kl 18.00 så ring gärna lite tidigare så vi kan prata i lugn och ro. Ha det jättebra tänker på dig, pappa.

2010-06-11 @ 06:53:40
Postat av: Monica

Tycker att det är väldigt kul och intressant att följa din vardag i USA ska du veta även om jag inte kommenterar så ofta. Roligt med foto, det känns som om man är där! Givetvis ska du bara blogga när du känner för det men tror nog att du har en rätt trogen läsarkrets, eller hur?

Ha det så kul på cidear point, ser fram emot nästa blogg!

2010-06-11 @ 08:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0