..

Idag är jag trött, saknar er där hemma och har ingen blogglust.

Ändå mår jag såhär inombords:


HAHA.


-----------------------------------------------------------------


MINA VÄNNER. <3

MINA DAMER.

SVENSK MAT.

PAPPA <3

MAMMA <3


MILTON, tänk att du går nu.. (:


SAKNADEN ÄR ENORM, MEN JAG HAR DET JÄTTEBRA.


Gammal bild på mig och mormor
Älskade mormor.

Hur kan man sakna någon så det gör ont?

Finaste bilden på oss.

Miss you, babe.
Momor och jag
Mormor, saknar dock inte snön. (:

Sakna goda sallader som min kära pojkvän gjorde.

Mina killar.

Nu är jag ju faktiskt här, in your face till alla som tvivlade på mig. Jag skulle vilja se er ta er pick och pack och lämna tryggheten och familj hemma.

Saknar dig galet mycket, kusin vitamin.

LOVE YOU, Bunni.

Svensk maat !!!!!  SÅS !! HAHA.

Kraam från en sentimental Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Emelie

du ser verkligen galet glad ut,vi är ju knasiga familjen..syns ju tydligt på bilderna eller hur?? men man har inte roligare än man gör det..

kramar mamma

2010-06-06 @ 01:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0