Boston.

Idag flög Andrea och Cody till Boston. Så fram tills tisdag är jag själv med Chiara hela dagarna, Robert kommer ju hem på kvällarna.

Känns så tomt utan dem.. Så kansigt att inte ta hand om Cody också. Saknar det lilla charmtrollet. Inser att jag en dag måste säga farväl till hela famljen Kimmel, usch. . Jag har i alla fall minst 10 månader kvar med den underbara familj ( :

Tog inag bilder idag, kameran dog :/

Om det är fint väder kör jag nog till Cleveland Zoo med Chiara imorgon. Skoj (:


Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

hoppas ni får fint väder så ni kan vara ute och gå på zoo och annat skoj..håller tummarna //mamma

2010-06-08 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0