Bilder.

Jag fick så många kloka kommentarer.

Ja, det är super kul att ha bloggen, men som en väldigt smart gudfar påpekade känns det ibland som ett tvång..

Ni som har blogg vet vad jag menar, man får nästan dåligt samvete när man inte uppdaterar. Ibland kommer jag helt enkelt inte uppdatera en gång om dagen, för jag bor i USA och har bättre saker för mig än att sitta framför datorn. ;D

Dock kommer jag inte ta en bloggpaus, fick så bra respons från er och jag vill kunna titta tillbaks på detta. Sen läser ju många i min värdfamilj släkt, kan ju inte svika dem ? ;D Haha, skämt och sido. ( Eller alltså många av dem läser och det är verkligen super kul )

Igår jobbade jag, på kvällen när jag slutat träffade jag min nyvunna vän Greg. Vi åt, rökte vattenpipa, var på Starbucks och kvällen avslutades med bio. Vi såg Iron Man 2, den var helt okej. Dock gillade jag första filmen bättre.


Idag har jag jobbat mellan 13.00-10.30, eller ja har inte slutat än ju.. Ja då undrar ni ju vad jag gör här? Svar: Barnen sover, disken är undanplockad, tvättmaskinen är igång. Så nu väntar jag på att mina värdföräldrar ska komma hem.

Jag har varit själv med barnen hela dagen, det är första gången sen jag kom hit som jag var ensam med dem så länge och jag måste säga att det var riktigt kul (:

Jag passade såklart på att skämma bort dessa underbara barn lite extra, det är ju ändå lördag? Vi körde till köpcentrumet, för att leka i en inomhuspark där. (då Strongsville är väldigt blött idag). Precis när jag ska parkera bilen hör jag Chiara snarka.. HAHA, bara att vända och köra hem. När hon sen vaknar vill hon såklart till lekplatsen. Så vi körde tillbaks, lekte. Köpte McDonalds mat att ta hem. Efter maten var båda barnen fortfarande glada och vakna så vi körde för att handla glass, som vi tog hem för Cody behövde komma hem och sova.

Nu ska bilderna få tala..


HAHA, Berättade jag att jag köpt en hatt. För jag bränner hårbotten, precis som en skallig gammal man ;D Så nu ska hatten på så jag slipper detta skit. ;D


E- Chiara, are you tired?
C- No, do people get tired in Sweden?
E-Yes, are you sure youre not tired?


Chiara fixade mitt hår (:

Skulle lagt upp fler bilder, men har slutat nu och tjejorna undrar om jag kommer till Applebees, självklart gör jag det. ;D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gud så snygg hatt klär dig skitbra.Visst e det väl gott att få skämma bort barnen lite..

Ja Chiara ,i Sverige blir vi också trötta jag är jättetrött just nu..

Tack för pratstunden innan idag lika kul varje gång!!

ha det bra kramar från mamma

2010-06-06 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0