Weekend.

Jag har haft en toppen helg, den har spenderats med mina töser och med våra amerikanska vänner. ( :

Idag har vi varit på stranden, gissa om jag brände mig !?

Låter bilderna tala, som vanligt. Rolisate sättet att blogga på ( :


Jag och min nya LCC Krystle. ( :


Miss Vanilla och Sweet choco. Lovely (:


Så kul bild för oss som var där. Jag dricker vatten och det ser ut som jag tänker "Vafan, har jag druckit för så mycket?"


Jag & Greta på Arabica i fredags.


Vår fina trio (:


Strongsville ladies.


Två svenska damer i bil. Soni undrar mest vad vi håller på med? HAHA


Vi gillar varann. HAAH, Så sööt va ? ;D


Ni ser inte honom på bilden men Nadir håller på att fixa mitt hår här. Med "rep" från hans förkläde som de slet av. Här får ni historien bakom hela stylingen. HAHA.

Nadir: Emelie, are you sure that you are Swedish? Aren't Swedish people all blonde?
Emelie: Haha, yes I'm pretty sure. HAHA. Have you never heard of Pippi Longstocking?
Nadir & alla andra: Ohh, right I remember her.
(Det går ett litet tag)
Nadir: Let me fix your hair like pippis. We shall now call you Pippi.
Emelie: Of course, haha. I wanna see YOU braid my hair and make them stand out. HAHA


Så här söt blev jag när han var färdig. Var är flätorna? Hah, men roligt var det.
(Dessutom lovade jag att göra reklam för honom. HAHA)


Gabby var chafför för kvällen. (:


God Natt.

Imorgon jobbar jag 8.00 am - 11.00 am, sen åker jag och min värdfamilj på semester. Tar med mig datorn men räkna inte med toppen uppdatering.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad roligt med en svensk tjej i Ohio, vi verkar inte vara allt för många haha! Kollade igenom STS och ville mest säga hej. Så hej! hahahah

2010-07-23 @ 05:01:51
URL: http://nicpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0